Siparisini verdigim ürün ne zaman elimize ulasir?
Satin aldiginiz ürünler en kisa süre içinde size ulastirilmak üzere kargo firmasina teslim edilmektedir. Kargo firmalari paketleri teslim aldiktan sonra bulundugunuz bölgeye göre mümkün olan en kisa sürede, adrese teslimat yapilan bölgelerde adresinize, adrese teslimat yapilamayan bölgelerde ilgili kargo subesine paketleri ulastirmaktadir.
Siparisimin kargoya verildigini nasil anlayacagim ?
Sitemizden vermis oldugunuz siparisleriniz kargoya teslim edildiklerinde, sistemimizde kayitli e-mail adresinize siparisiniz ile ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir.
Ayrica sitemize üye girisi yaptiginizda, hesabim bölümünden siparislerinizi görüntüleyebilir ve siparisinizin durumunu anlik olarak görüntüleyebilirsiniz.
Siparisim arizali ya da yanlis geldi ne yapmaliyim?
Siparisiniz kargo görevlisi tarafinizdan size ulastirildiginda teslim almadan önce mutlaka dis pakette hasar kontrolü yapmaniz ve herhangi bir hasar durumunda `Hasar Tespit Tutanagi` hazirlatmaniz gerekmektedir. Hasar tespit tutanagi ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken bir diger husus kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açiklamalardir. Örnegin, `Kolide hasar bulunmamaktadir. Ürün hasarlidir.` gibi bir tutanak, ürünün tasima esnasinda hasar görmedigi seklinde yorumlanacagindan degisim esnasinda problem yaratmaktadir. Hasarli çikan ürününüz için mutlaka tam ve dogru kelimelerle tutanak tutulmasi için görevliyi uyariniz.
Siparisinizi teslim aldiktan sonra fark ettiginiz hasar durumlarinda ise kargo subenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanagi hazirlanmasi dogrultusunda yardim talep etmeniz gerekmektedir.
ÖNEMLI: Elinize hasarli ulasan ürününüzü size teslimati yapan kargo firmasi ile bize göndermelisiniz.
Gelen ürün benim siparis ettigim ürün degil? (Numarasi, rengi veya ürün kodu farkli)
Hatali gelen ürünü iade/degisim formu ile birlikte kargolayip bize gönderebilirsiniz. Ürün bize ulastiginda degisim yapilarak en kisa sürede tarafiniza dogru ürün gönderilecektir.
Teslimat zamaninda adreste kimse bulunamazsa ne olacak?
Kargo görevlisi eger adreste kimseyi bulamazsa, "Kargo Ihbar Notu" birakir ve kargoyu subeye geri getirir. Bu durumda kargonun alici tarafindan 3 gün içinde subeden alinmasi gerekmektedir.
Hangi sehirlerden siparis verebilirim?
Türkiye´nin her yerinden siparis verebilirsiniz. Türkiye içinde herhangi bir konum sinirlamamiz yoktur. Ürünlerin teslimatlari yalnizca çalismakta oldugumuz kargo firmasinin bulundugu bölgelerde yapilabilmektedir. Anlasmali oldugumuz kargo firmasinin subesinin olmadigi bölgelerde teslimat yapilamadigindan dolayi, müsterilerimizin paketin ulastirilabildigi kargo subesine giderek paketi elden teslim almalari gerekebilmektedir.
Yurt disindan siparis verebilir miyim?
Suan için Türkiye disina gönderim yapilamamaktadir.